Gala Star. "Fetiţa soldat" cu Ingrid Robu

Gala Star X, vineri, 24 aprilie, Recital în concurs.
"Fetiţa soldat" de Mihaela Michailov, Regia: Adrian Tamaş
Actriță: Ingrid Robu
   Primul spectacol din concurs, „Fetiţa soldat”, nu a rupt gura târgului dar nici nu a dezamăgit. Mărturisesc că mă aşteptam la altceva şi deşi nu sunt om de teatru, mi s-a părut că recitalul a fost prea lung, la un moment dat frazele de pe ecran le depăşeau cu mult în profunzime pe cele cărora le-a dat glas actriţa Ingrid Robu. Ea a interpretat rolul unei fetiţe de 8 ani, orfană de mamă, care locuia împreună cu o bunică săracă și infirmă. 
   Ingrid Robu, îmbrăcată într-o rochiţă roşie cu bulinuţe albe, fizic lăsa impresia unei fetiţe de 8 ani, iar vocea ei chiar a părut cea a unui copil. A interpretat rolul cu candoare şi spre final, a conturat bine tristeţea personajul ei, o fetiţă naivă, dulce, cuminte, visătoare, care ajunge să vegheze de una singură, în noapte, la căpătâiul bunicii sale, punându-şi cu mult, mult prea devreme întrebări despre unde se duc oamenii atunci când mor. 
  Până la sfârşitul dramatic, spectacolul a avut şi doza lui de ludic şi umor inocent. Totuși... textul mi s-a părut puțin incoerent, am avut de câteva ori impresia că vira într-un anumit sens care apoi era abandonat şi se trecea brusc la altă idee. 
  Deşi mi-ar fi plăcut să fie prezentată mai concentrat şi cu ceva mai multă profunzime, povestea „fetiţei soldat” care şi-a propus să-şi salveze bunica (pentru a-şi salva astfel propria copilărie) este emoţionantă şi tristă.

Sursa foto: Caietul program al Galei Star, Ediția 10, 24-28 aprilie 2015

Niciun comentariu: